Monday, October 11, 2021

مهر ۱۸, ۱۴۰۰ دستکم ۵ تجمع اعتراضی برگزار شد

 

طی روز گذشته و امروز یکشنبه ۱۸ مهرماه، تعدادی از کارگران شرکت هفت تپه در سیزدهمین روز از اعتصاب خود در مقابل ساختمان فرمانداری شوش، شماری از شهروندان اهل شهر رمشک در استان سیستان و بلوچستان در مقابل معدن مس رمشک

، گروهی از مالباختگان موسسه مالی کاسپین در مقابل ساختمان بانک مرکزی واقع در تهران و تنی چند از بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی فولاد در اصفهان و خوزستان در مقابل ساختمان این صندوق در مراکز این استان‌ها، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، امروز یکشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰، شماری از کارگران شرکت هفت تپه، در سیزدهمین روز از اعتصاب خود، در مقابل ساختمان فرمانداری شهرستان شوش تجمع کردند و سپس در سطح این شهرستان دست به راهپیمایی زدند.

معترضین در جریان این تجمع شعارهایی از قبیل “دولت انقلابی، فقط شعار خالی” سر دادند.

رسیدگی به مطالبات مزدی کارگران، تعیین تکلیف فوری مدیریت شرکت، بازگشت به کار همکاران اخراجی، تمدید قرارداد کارگران فصلی و‌ بخش دفع آفات، انجام عملیات کشت و ترمیم کارخانه، از مطالبات مهم این کارگران به شمار می‌رود.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:57
نمایشگر ویدیو
00:00
00:15

تجمع شهروندان در رمشک

به گزارش رسانک، روز شنبه ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۰، شماری از شهروندان اهل شهر رمشک در استان سیستان و بلوچستان در مقابل معدن مس رمشک دست به تجمع زدند.

براساس این گزارش، این شهروندان در اعتراض به مصادره زمین هایشان جهت احداث معدن مس و عدم پرداخت خسارت به آنها دست به این تجمع زدند.

تجمع مالباختگان موسسه مالی کاسپین

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰، گروهی از مالباختگان موسسه مالی کاسپین، در مقابل ساختمان بانک مرکزی واقع در تهران، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

شهروندان معترض ضمن سردادن شعارهایی، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. به گفته آنها علیرغم گذشت ۵ سال، سپرده گذاران این موسسه به اصل، سود، و ضرر و زیان سرمایه خود نرسیده‌اند.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:59

تجمع بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی فولاد

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰، جمعی از بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی فولاد در اصفهان و خوزستان در مقابل ساختمان این صندوق در مراکز این استان‌ها تجمع کردند.

براساس این گزارش، این بازنشستگان، مهم‌ترین خواسته‌های خود را برخورداری از مستمری بالاتر از خط فقر، درمان رایگان، اصلاح احکام همسان‌سازی حقوق، برخورداری از امکانات رفاهی، خدمات درمانی یکپارچه و کارآمد طبق آیین نامه فولاد عنوان کردند.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:22
نمایشگر ویدیو
00:00
00:30

No comments:

Post a Comment

Photographer Farahnaz Khalili, 25, committed suicide after judge threw out her case

  Photographer Farahnaz Khalili, 25, committed  suicide  after a judge threw out her complaint of assault and abuse. Farahnaz Khalili was fr...