Sunday, August 15, 2021

مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ دستکم سه تجمع اعتراضی برگزار شد

 

امروز شنبه ۲۳ مرداد، گروهی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در سی‌ و سومین روز از اعتصاب خود در مقابل ساختمان فرمانداری شوش و همچنین شماری از معلمان نهضت سواد آموزی در مقابل ساختمان مجلس، در

تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همزمان در پی قطعی هشت ساعته برق در اسلامشهر، شماری از شهروندان معترض در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ویدیوهایی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن شماری از مردم معترض به قطعی بی برنامه برق در شهرستان اسلامشهر واقع در استان تهران، دست به تجمع اعتراضی زده‌اند.

این تجمع بدنبال “قطعی هشت ساعته برق در اسلامشهر” صورت گرفته است.

شهروندان معترض در جریان این تجمع، شعارهایی از قبیل “مرگ بر دیکتاتور” و “نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران” را سر دادند.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:23

تجمع کارگران نیشکر هفت تپه

به گزارش سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، امروز شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰، در سی‌ و سومین روز از اعتصاب کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، گروهی از کارگران این مجتمع در مقابل ساختمان فرمانداری شوش، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

کارگران هفت تپه اهم مطالبات خود را پرداخت حقوق معوقه، بازگشت به کار همکاران اخراجی، واکسیناسیون کارگران و تعیین تکلیف وضعیت شرکت پس از اعلام لغو واگذاری، عنوان کردند.

نمایشگر ویدیو
00:00
04:58

تجمع معلمان نهضت سواد آموزی

به گزارش ایسنا، امروز شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰، شماری از معلمان قرآن نهضت سواد آموزی، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل ساختمان مجلس، دست به تجمع اعتراضی زدند.

معلمان معترض ضمن سردادن شعارهایی، خواستار “تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود و رفع تبعیض های موجود در این خصوص” شدند.

No comments:

Post a Comment

Photographer Farahnaz Khalili, 25, committed suicide after judge threw out her case

  Photographer Farahnaz Khalili, 25, committed  suicide  after a judge threw out her complaint of assault and abuse. Farahnaz Khalili was fr...